فیلم کوتاه داستانی "هرگز تو را نمی بخشم" به کارگردانی "مجید آزادگان" و تهیه کنندگی موسسه مهد اندیشه آزادگان در ابركوه کلید خورد.
کد خبر: ۹۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 15 September 2015

به گزارش تابناک یزد،"هرگز تو را نمی‌بخشم" داستان دو کودک 9 و 13 ساله‌ای را روایت می‌کند که از شهری دیگر به ابرکوه آمده‌اند اما به علت اعتیاد پدرشان و نداشتن هزینه‌های زندگی به کار در مزرعه‌ای مشغول شده‌اند ولي با مشغول شدنشان در مزرعه مشکلاتی پیش رویشان قرار می‌گیرد که در ادامه فیلم منجر به تنفر از پدر  می‌شود و  ....

"جواد عادل" ريیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در آغاز فيلمبرداري اين اثر خطاب به هنرمندان و بازیگران اين فیلم گفت: بسیاری از مشهورترین بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون کار خود را از همین فیلم‌های کوتاه شهرستانی آغاز کرده‌اند و با پشتکار و تلاش همه روزه و فراگیری اصول هنر سینما در مراکز آکادمیک به مراتب هنری بالاتری دست یافتند.

وي افزود: این امر به ما گوشزد می‌کند كه باید با جدیت هر چه بیشتر مسائل هنری خصوصاً سینمایی را پیگیری کنيم تا به نتایج بهتری دست یابیم.

يادآور مي‌شود؛ فیلم کوتاه داستانی "هرگز تو را نمی بخشم" به نویسندگی و کارگردانی "مجید آزادگان" جهت شرکت در جشنواره فیلم کودک در دست تولید است و فيلمبرداري آن سه ماه به طول مي‌انجامد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار