سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام،
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: در ایام نوروز هیچگونه خدماتی به گردشگران و مسافران نوروزی که خارج از سیستم گردشگری و سامانه وارد استان می‌شوند نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 18 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی اظهار داشت:تمام هدف مسوولان و دست اندرکاران استان در راستای ارتقا فرهنگ سازی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ایام پیش رو باشد.

وی افزود:مدیریت سفرهای نوروزی باید به گونه‌ای عمل شود که مکان‌هایی برای حضور مهمانان نوروزی و دیگر مردم مشخص شده و آنها را در آن مکان ها مدیریت شده و کنترل گردند .

بسطامی بیان داشت: مسافران نوروزی که با هماهنگی میراث فرهنگی و گردشگری وارد استان شده و محل اقامت خود را مشخص کرده اند، می توانند در محل تعیین شده تا زمان مقرر در استان حضور داشته باشند.

وی مطرح کرد: دستگاهای متولی باید همچنین در راستای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از ورود کلیه افراد و میهمانانی که بدون هماهنگی وارد استان می شوند، ممانعت کنند.

بسطامی یادآور شد: اقامت در مدارس، حسینیه‌ها و مساجد و همچنین زدن چادر در ایام نوروز در سراسر استان به منظور حفظ سلامت مردم و مصون ماندن از خطر شیوع کرونا ممنوع است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار