تردد و مسافرت در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۰ با محدویت‌ها و ممنوعیت‌هایی مواجه است و بر اساس آخرین مصوبه‌ها سفر به سه شهرستان گلپایگان، خوانسار و لنجان ممنوع شده است.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 21 March 2021

در حالیکه در زمان حاضر از ۲۴ شهرستان استان اصفهان سفر به سه شهرستان گلپایگان، خوانسار و لنجان ممنوع است مسوولان تاکید دارند که با توجه به شرایط ناپایدار موجود احتمال تغییر رنگ‌بندی‌ها وجود دارد.
به گفته سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با توجه به آخرین وضعیت رنگ‌بندی همه گیری کووید ۱۹  احتمال تغییر وضعیت شهرستان‌هایی مانند نطنز، فلاورجان، کاشان، شاهین‌شهر و میمه، چادگان و اردستان به نارنجی (پر خطر) وجود دارد.
حجت الله غلامی با تاکید بر پرهیز از سفرهای نوروزی و غیرضروری، اضافه کرد: به همه فرمانداری‌ها ابلاغ شد تا بر اساس رنگ‌بندی هر شهرستان ممنوعیت‌های تردد و فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ را اعلام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز اظهار داشت: با توجه به شرایط استان، رنگ همه شهرستان ها در مرز تغییر است و با کمترین افزایش در آمار، امکان تغییر رنگ به سمت بدتر شدن اوضاع وجود دارد.

آرش نجیمی افزود: مقرر شده است که در روزهای نوروز ۱۴۰۰ رصد آمار و تغییرات به صورت روزانه انجام شود و هرگونه تغییر در رنگ بندی برای جلوگیری از غافلگیری بصورت برخط اعلام شود و مبنای اعمال محدودیت ها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار