معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: هزار دوز واکسن کرونا در کاشان تزریق‌شده است که این واکسن‌ها به کادر درمان و افرادی که به‌صورت مستقیم با ویروس کرونا ارتباط دارند، تزریق‌ شده است.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 01 April 2021

مهدی دلاوری با بیان اینکه از ۱۸ اسفندماه طرح تشدید گام چهارم مدیریت کووید ۱۹  آغاز شده است، اظهار کرد: آمار کرونای کاشان در روزهای اخیر روند صعودی داشته و آمار بستری‌ها به ۱۰۳ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه از زمان شروع طرح چهار هزار و ۴۱۸ تست سریع گرفته شده که بیش از هفت درصد آن مثبت بوده است، افزود: هزار دوز واکسن کرونا  در کاشان تزریق شده است که این واکسن‌ها به کادر درمان و افرادی که به صورت مستقیم با ویروس کرونا ارتباط دارند، تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲میلیارد تومان داروهای مورد نیاز کرونا و ۸ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است، خاطرنشان کرد: ۸ مورد به کرونای انگلیسی در کاشان مبتلا شده‌اند که شش مورد آن در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال یک مورد ۴۰ تا ۵۰ و مورد بعدی ۵۰ تا ۶۰ سال بوده است.

دلاوری با بیان اینکه، در روزهای کذشته مبتلا شدن اطفال به کرونا در کاشان افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه کاهش پیدا کرده است و امکان دارد کرونای انگلیسی در منطقه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود که این یک آژیر خطر است، افزود: علت کاهش فوتی‌ها پیگیری  مداوم کارشناسان بهداشت و درمان است و باید مردم با مشارکت همگانی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا قدم های مثبتی بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار