استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: موج چهارم کرونا با قدرت سرایت بیشتر آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 03 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موج چهارم کرونا آغاز شده و این موج با شیوع ویروس کرونا انگلیسی همراه است که از بیماری زایی و قدرت سرایت بالایی برخوردار می‌باشد.

وی افزود: این امر می‌طلبد تمام مردم هوشیار بوده و با رعایت جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی مانع از اوج گیری این موج جدید شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در استان پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری مردم مانع اوج گیری این موج جدید شده و این موج خطرناک را با کمترین میزان خسارت پشت سر بگذاریم.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شهر‌های نارنجی و قرمز محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و از مردم می‌خواهیم برای خسارت کمتر به اقتصاد استان و بسیاری مشاغل، پروتکل‌ها را با جدیت رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در بازدیدی که از سطح شهرستان‌های مختلف داشتیم، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوب نبود و آنطور که باید پروتکل‌ها رعایت نشد، تصریح کرد: این امر تبعاتی برای استان به دنبال خواهد داشت، در واقع اعمال محدودیت‌ها خساراتی به دنبال داشته و برخی مشاغل متضرر می‌شوند، اما سلامت مردم اولویت اول است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار