فرمانده انتظامی استان کشف ۳ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد افیونی و توقیف ۲۶۸ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق را از مهمترین دستاوردهای این فرماندهی در طرح نوروزی امسال عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 03 April 2021

سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم شکرگزاری و دیدار عیدانه با کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان که همزمان با اولین روز کاری این فرماندهی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار مزار شهید گمنام در ستاد این فرماندهی برگزار شد ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان پلیس استان اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق داد تا نوروز امسال هم در خدمت مردم شریف ایران باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سرگرد شهید «اسماعیل اله‌وردی» که در آستانه سال نو به درجه رفیع شهادت نائل شد افزود: شهادت این افسر شجاع و دلیر فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان باعث شد ایثارگری، شجاعت و دلاوری کارکنان نیروی انتظامی در راه حفظ نظم و امنیت جامعه مورد توجه بیشتر مردم و مسئولان قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شهید «اله‌وردی»، مظلومیت مأموران پلیس را در نظر مردم بیشتر نمایان کرد، اظهار داشت: با شهادت این شهید گرانقدر، عزم و اراده همکاران من برای تأمین امنیت و آرامش مردم و حفاظت از آنان در برابر مجرمان و خلافکاران بیشتر شد.

سردار میرحیدری در ادامه به دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در طرح مذکور در مجموع سه تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر توسط مأموران این فرماندهی کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۷ درصدی همراه بود.

وی با بیان اینکه دو تُن و ۷۰۰ کیلو از این مواد تریاک، ۳۵۰ کیلو از آن حشیش، ۱۵۰ کیلو هروئین و ۳۰۰ کیلو آن نیز شیشه بودند اضافه کرد: در این مدت ۵ باند عمده قاچاق مواد افیونی منهدم و میزان دستگیری قاچاقچیان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ درصد افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار