همزمان با سراسر کشور
ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 05 April 2021

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای ۹۱۷ روستا است که ۸۰۴ روستا شورای ۳ نفره و ۱۱۳ روستا شورای ۵ نفره دارد گفت: ثبت نام داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.
اصغر رفیعی نژاد افزود: داوطلبان می‌توانند به چهار روش ثبت‌نام کنند، در روش نخست از طریق اپلیکیشن تلفن همراه قابل دریافت از پرتال وزارت کشور ثبت‌نام کرده و پس از آن پیامک ثبت‌نام قطعی باید دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه روش دوم از طریق نسخه ویندوز هم از طریق پیامک ثبت نام قطعی می‌شود، گفت: در روش سوم از طریق دفاتر پیشخان دولت در شهر‌ها و روستا‌ها و در روش چهارم هم ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ است که در این دو روش حتما باید رسید چاپی دریافت شود.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه تعداد تیره‌های عشایری استان ۱۰۵ تیره است، افزود: شهرستان‌های فریدون‌شهر، چادگان، شهرضا و اصفهان دارای تیره عشایری هستند.
رفیعی نژاد با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی اصفهان از داوطلبان خواست تا بصورت غیر حضوری ثبت نام کنند.
وی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام باید با شماره تلفنی (تلفن همراه) انجام شود که شخص  داوطلب، مالک آن باشد، گفت: حداقل سن داوطلبان باید ۲۵ سال و دارای سواد خواندن و نوشتن به اندازه کافی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار