در ایام نوروز بیش از ۲۹۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی به شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان دریافت و ارسال شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 05 April 2021

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان گفت : در تعطیلات نوروزی امسال از ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ که با شرایط شیوع ویروس کرونا همزمان بود بیش از ۲۹۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین یورو، نفت گاز و نفت سفید مورد نیاز هموطنان از طریق خطوط لوله منطقه اصفهان رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.
سیاوش اورنگی افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۰ بیش از ۸۴ میلیون لیتر بنزین یورو و بیش از ۱۹۸ میلیون لیتر نفت گاز تولیدی پالایشگاه اصفهان برای تأمین سوخت مورد نیاز پایتخت و مرکز کشور به طرف تهران و نائین ارسال شد.
وی افزود: همچنین در این مدت برای تامین خوراک مورد نیاز پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز از خطوط لوله ۳۰ اینچ مارون به اصفهان و ۲۴ اینچ اصفهان به تهران بیش از یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون لیتر نفت خام رسید و ارسال شد.
منطقه اصفهان با یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی، ۸ مرکز انتقال نفت، ۲ تاسیسات انتهایی و ۳۱ ایستگاه مخابرات صنعتی در گستره استان‌های خوزستان، چهار محال و بختیاری و اصفهان، یکی از مناطق استراتژیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار