تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کمیته امداد و سازمان تعاون روستایی استان اصفهان امضا شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 07 April 2021

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور توسعه زمینه همکاری‌های مشترک برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه امضا شده گفت: به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه اسلامی، کاهش فقر و نابرابری و همچنین توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف و توانمند سازی و افزایش مهارت حرفه‌ای و امکان ایجاد اشتغال است.
کریم زارع افزود: استفاده از ظرفیت دو طرف تفاهم نامه به منظور همکاری مشترک و هم افزایی ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف تفاهم نامه، با استفاده از امکانات موجود در طول سه سال از محور‌های این تفاهم نامه است.
وی تاکید کرد: افزایش نرخ اشتغال مهمترین و مطمئن‌ترین راه حل بسیاری از مسایل موجود است که با تلاش و دلسوزی مسوولان و مردم و خانواده‌ها امکان پذیر است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان افزود: افراد متقاضی اشتغال زیرحمایت کمیته امداد عضو شبکه زیر مجموعه سازمان تعاون روستایی در استفاده از طرح‌ها و بسته‌های تشویقی کمیته امداد، در اولویت قرار دارند.
زارع در زمینه ارایه تسهیلات اشتغالزایی و مشاوره و نظارت به منظور اشتغال مطمئن خانواده‌های تحت حمایت اعلام آمادگی کرد و گفت: ارتقاء دانش و مهارت سرپرستان و افراد زیر حمایت کمیته امداد عضو شبکه تعاونی‌های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی و خانواده این افراد و همچنین تسهیل و تسریع اجرای برنامه‌های کمیته امداد در بخش روستایی و کشاورزی و توسعه کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی و شغلی در حوزه روستایی و کشاورزی و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف قرارداد از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار