معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده و سالن های ورزشی و باشگاه‌ها ممنوع بوده و کلیه مراکز گردشگری، مراکز تفریحی، باغ وحش و مجموعه‌های گردشگری تعطیل بوده و پذیرای مراجعین نیستند.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 07 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین امیری اظهار داشت: پیرو دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا استان اصفهان از امروز و به مدت ۱۵ روز مصوباتی به تصویب رسیده است که لازم اجرا است و از شهروندان خواهشمندیم با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها در جهت کاهش و نابودی این ویروس همراهی کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به محدودیت‌های اعلام شده از طرف ستاد کرونا استان اصفهان در خصوص کاهش حضور کارمندان در ادارات تا یک سوم و انجام دورکاری گفت: کلیه مراکز شهرداری اصفهان فعال بوده و به غیر از مجموعه‌های خدمات ضروری از جمله آتش‌نشانی و خدمات شهری که بصورت کامل فعالیت می‌کنند، دیگر مجموعه‌های تا یک سوم در محل حاضر و مابقی به صورت دورکاری به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسؤولان، شهروندان و واحدهای صنفی وضعیت استان اصفهان در زمینه این بیماری بهبود یابد و وضعیت شهر اصفهان به شرایط قبل باز گردد.

امیری ادامه داد: سقف حداکثری حضور در جلسات با رعایت نکات بهداشتی ۱۵ نفر در نظر گرفته شده است و با توجه به شرایط موجود برگزاری هرگونه نمایشگاه ممنوع بوده و فعالیت بخش حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مترو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت ویژه انجام خواهد پذیرفت.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های شهر به ویژه حاشیه زاینده‌رود و ناژوان نیز ممنوع است و در این راستا گشت‌های ویژه رفع تخلفات شهری شهرداری فعال و تذکرات لازم را ارائه خواهند داد.

وی به تعطیلی سینماها و موزه ها اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده و سالن های ورزشی و باشگاه‌ها ممنوع بوده و کلیه مراکز گردشگری، مراکز تفریحی، باغ وحش و مجموعه‌های گردشگری تعطیل بوده و پذیرای مراجعین نیستند.

امیری با بیان اینکه گشت‎های ویژه رفع تخلفات شهری شهرداری باید در حاشیه رودخانه زاینده‌رود مستقر و تذکرات لازم را به شهروندان مبنی بر عدم تجمع در این مکان‌ها ارایه دهند، تصریح کرد: نوارهای زرد رنگ هشدار در اطراف سایت‌های بازی و ورزشی نصب و اجازه تجمع به افراد داده نخواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: روشنایی پارک‌ها به میزان ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کند، همچنین دکه‌های پارک‌ها و بوستان‌های شهر از فروش هرگونه اغذیه باز باید خودداری کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های آرامستان باغ رضوان برقرار می باشد گفت: ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان ها ابلاغ شده و تنها تغسیل و تدفین اموات با حضور حداقلی همراهان امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار