با اوج گیری شیوع کرونا، گروه‌های بازرسی و نظارت برای اعمال محدودیت‌های پنج گانه طرح جامع هوشمند در استان اصفهان فعال می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 09 April 2021

سخنگوی ستاد استانی کرونا طرح جامع هوشمند با اعمال محدودیت‌های پنج گانه را در شهر‌های قرمز و نارنجی این استان قابل اجرا دانست و گفت: با توجه به اینکه هم اکنون بیشتر شهرستان‌های این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند با تصمیم این ستاد، از فردا در ادارات با نوع خدمات ضروری یک دوم کارمندان حضوری و یک دوم دیگر دورکاری می‌کنند.
حجت الله غلامی افزود: همچنین از فردا برای ادارات با خدمات غیرضروری، یک سوم کارمندان به صورت حضوری و دو سوم دیگر به صورت دورکاری فعال شوند.
وی گفت: با تصمیم گیری بالاترین مقام دستگاه اجرایی اولویت با کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای و بانوان باردار است.
سخنگوی ستاد استانی کرونا افزود: همچنین تمام مشاغل واحد‌های تولیدی، صنفی و خدماتی، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار برای شهر‌های قرمز و گروه‌های شغلی سه و چهار برای شهر‌های نارنجی تعطیل است.
حجت الله غلامی، آموزش حضوری مدارس را تعطیل و تنها ازطریق غیرحضوری فعال دانست و گفت: همچنین فعالیت حضوری دانشگاه‌ها ومراکز آموزشی خصوصی و آموزشگاه‌ها از جمله راهنمایی و رانندگی به طول کامل تعطیل است.
وی گفت: برگزاری آئین‌های مذهبی در مساجد و نماز جمعه همچنین برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان‌ها و باغ رضوان هم ممنوع است.
سخنگوی ستاد استانی کرونا، در موج چهارم کرونا، مساجد را بعنوان مرکز طرح جامع شهید سلیمانی برای رصد وغربال گری بیماران کرونا و اجرای طرح کمک‌های مومنانه با محوریت امام جماعت، نیروی مقاومت بسیج ودانشگاه علوم پزشکی فعال دانست.
حجت الله غلامی افزو د: در این شرایط شیوع مجدد کرونا، ورود خودرو با پلاک غیر بومی به استان وخروج خودرو از شهر‌های نارنجی و قرمر هم ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار