سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به روند رو به رشد آمار ابتلا و بستری کرونا در اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: آمار بیماران بستری شده در بیمارستان ها به شدت در حال افزایش است بطوریکه امروز یکهزار و ۷۳۱ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 10 April 2021

آرش نجیمی با بیان اینکه تعداد بیماران به احتمال زیاد تا پایان هفته به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر می رسد، گفت: آستانه تحمل بیمارستان های اصفهان تا ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی است و اگر از این رقم بیشتر شود ممکن است در خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه شویم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آستانه تحمل بیمارستان ها برای بیماران بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه (ICU) را تا ۴۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: امروز ۲۳۹ بیمار بدحال کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: امروز از ۲ هزار و ۸۹۰ تست کرونا در استان حدود ۴۰ درصد مثبت بود.

نجیمی تعداد بیماران جدید بستری شده را ۲۷۸ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: از ۱۷ مورد فوتی کرونا در استان نیز ۶ نفر آنها فوت مثبت قطعی کرونا بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار