با توجه به وضعیت قرمز اصفهان در کرونا، بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 10 April 2021

رئیس اتاق اصناف اصفهان درباره تعطیلی اصناف با شیوع موج چهارم کرونا در کشور گفت: در حال حاضر با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به قرمز شدن اصفهان، گروه دو، سه و چهار مشاغل تعطیل هستند و تنها گروه یک مجاز به فعالیت هستند.
رسول جهانگیری افزود: گروه اول شامل مشاغل تولیدی و توزیعی در زمینه‌های اقلام غذایی مانند سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، قطعات یدکی خودرو، تعمیرگاه‌ های خودرو، داروخانه‌ها، مراکز بهداشتی‌ و درمانی هستند که می‌توانند در شرایط قرمز بودن شهرها، به فعالیت ادامه دهند.
گروه مشاغل دوم مانند فیلمبرداری‌ها و آتلیه‌های عکاسی، مشاوران املاک، کافی‌شاپ‌ها، مراکز طبخ و توزیع غذا، رستوران‌ها، ظروف یک‌بار مصرف، لوازم ورزشی، طلافروشی‌ها، مصالح ساختمانی و ابزار و یراق، مبل و صندلی، آموزشگاه‌های رانندگی، سمساری در شرایط قرمز امکان فعالیت نداشته و در بخش مواد غذایی صرفا می‌توانند به عرضه بیرون‌ بر اقدام کنند.
گروه‌های شغلی سوم مانند تالار‌های پذیرایی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی، قهوه‌خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، موزه، سینما، تئاتر، مهد کودک‌ها در شرایط نارنجی باید تعطیل بوده و از فعالیت دست بکشند.
گروه چهارم شغلی نیز شامل گیم‌نت، مراکز تفریحی آبی، باغ‌وحش و شهربازی در شرایط قرمز و نارنجی و زرد باید تعطیل باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار