سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خنداب گفت: یک‌هزار و ۳۳۱ بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان پارسال با هدف حفظ و بهبود سلامت عمومی و جلوگیری از تخلف صنفی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 11 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، غلامرضا خسروبیگی،ضمن اعلام این خبر افزود: ۶۵ پرونده تخلف در جریان این بازرسی‌هابه‌دلیل گرانفروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت در خنداب تشکیل شد و سه پرونده کالای قاچاق و یک پرونده بتخلف نانوایی‌ نیز برای رسیدگی به تعزیرات ارجاع شده است.
وی توضیح داد: ۸۵ واحد صنفی خنداب پارسال با رای تعزیرات حکومتی به دلیل تخلف انجام شده مهروموم شدند.
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خنداب با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار نیز گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی این شهرستان از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا پایان تعطیلات انجام شد که در این راستا ۱۷۵ بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی و خدماتی صورت گرفت و ۱۳ واحد متخلف به تعزیرات معرفی شدند.
خسروبیگی اظهارداشت: واحدهای صنفی خنداب در زمینه قنادی، رستوران، میوه و تره بار، خشکبار، پوشاک، آرایشگاه های زنانه و مردانه نوروز امسال بازرسی شدند.
وی تاکید کرد: اقلام اساسی و ضروری مردم خنداب شامل برنج، روغن، مرغ گرم و منجمد و میوه نوروز امسال بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار تامین و توزیع شد.
سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان خنداب با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان خنداب گفت: تردد بالای مسافران و دورهمی ها در تعطیلات نوروزی عامل بروز شرایط بحرانی در این شهرستان است و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تعطیلی واحدهای صنفی ۲، ۳ و ۴ انجام شده و انتظار می‌رود صاحبان صنوف تعامل و همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.
خسرو بیگی یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر بازار با گشت های مشترک تعزیرات، بهداشت و درمان، دامپزشکی و اتاق اصناف همانند سال گذشته در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا انجام می‌شود و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.
شهرستان خنداب به مرکزیت شهری به همین نام در فاصله ۹۰ کیلومتر اراک واقع شده و حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار