مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: یکهزار و ۷۰ هنرکارت تاکنون برای هنرمندان قزوینی صادر شده است که به تدریج در حال توزیع بین هنرمندان می باشد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 12 April 2021

 

محمدحسین اسماعیلی  روز دوشنبه در مراسم اهداء نمادین هنرکارت به دو هنرمند استان قزوین افزود: واریز نیم درصدی امتیاز نقدی در هر خرید به هنرکارت، واریز آنی کمک مستمری افرادی که تحت پوشش صندوق اعتباری هنر هستند و واریز آنی هزینه‌های بیمه تکمیلی کسانی که برای بیمه تکمیلی هنرمندان ثبت نام کرده اند از مزایای دارا بودن هنر کارت است.

اسماعیلی اظهار داشت: هنرمندانی که هنر کارت آن‌ها ارسال نشده می‌توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه برای دریافت مبلغ واریزی به شعب بانک آینده در سراسر استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دریافت هنرکارت محدودیت زمانی ندارد، افزود: هنرمندان می توانند رزومه‌ فرهنگی و هنری، رسانه‌ای و قرآنی خود را به اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال و پس از بررسی‌های لازم برای ثبت نام هنر کارت اقدام کنند.

طی مراسمی به صورت نمادین به استاد احمد پیله چی از هنرمندان پیشکسوت خوشنویسی و استاد غلامحسین لطفی پیشکسوت تئاتر و سینما که هر دو دارای نشان درجه یک هنری هستند هنرکارت ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار