سال گذشته ۹۳۲ پروانه اشتغال به کار جدید سازندگان در استان اصفهان صادر شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 12 April 2021

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۹۳۲ پروانه اشتغال به کار جدید سازندگان صادر و از روند ساخت و ساز ۴۵۶ طرح در شهرستان‌های مختلف این استان بازدید و نظارت شد.
امیر زاغیان، جامعه مهندسی استان را دارای بیش از ۳۲ هزار عضو دانست وافزود: پارسال ۹۳۲ پروانه اشتغال به کار جدید صادر، هزار و ۹۹۷ مورد هم تمدید شد و هزار و ۲۹۷ مورد هم ارتقا یافت.
وی گفت: در سال گذشته ۲۵ پروانه اشتغال به کار معماران تجربی و ۳۵ پروانه و مجوز فعالیت در حرفه‌های مرتبط با ساختمان در قالب اشتغال به کار مهندسی ساختمان اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله آزمایشگاه‌های ساختمانی، سازندگان مسکن و ساختمان، شرکت‌های طراحی و مهندسان مشاور و ... صادر شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: به منظور کاهش تخلفات ساختمانی و ارتقای کیفیت ساخت و سازها، نظارت عالیه بر ساخت و ساز‌های استان به تعداد ۴۵۶ طرح با مساحت ۸۲۰ هزار و ۵۵۴ متر مربع محقق شد که ۹۰ مورد آن مربوط به شکایت‌های واصله از سامانه (شهراه) بوده است.
زاغیان با اشاره به ضرورت تسهیل در نحوه ارائه خدمات مهندسی در اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن استان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جامعه مهندسی استان می‌تواند زمینه‌ساز افزایش سرعت و تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار