استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: اجرای طرح راه آهن مطالبه دیرین مردم استان باید عملیات شود زیرا مردم همچنان در انتظار شنیدن سوت قطار هستند.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 13 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری در دیدار با وزیر راه و شهرسازی دیدار خواستار تسریع در اجرای پروژه راه آهن ایلام به اسلام آباد شد.

وی با عنوان این مطلب که شنیدن صدای سوت قطار در ایلام پایانی بر دو دهه مطالبه گری ایلامیان در خصوص این زیرساخت مهم ارتباطی است، افزود: امیدواریم تا پایان دولت شاهد اقدام اساسی در اجرای فاز اول این پروژه مهم باشیم.

استاندار ایلام همچنین خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل تونل کبیرکوه شد و تاکید کرد: دولت باید در خصوص تزریق و تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های مسیر اربعین استان از جمله حمیل به ایلام، صالح آباد ، مهران و دهلران و ... اهتمام لازم را داشته باشد.

نوذری در ادامه پیگیری اخذ ماده ۲۳ تکمیل مسیر بدره به لومار از سمت قاضی خان، مسیر حمیل _ ایلام و مسیر قلاجه _ ایوان، تکمیل واریانت چشمه چاهی و محور سرتنگ شباب، تکمیل زیرساخت های پایانه برکت شد.

اختصاص اعتبار طرح اقدام ملی مسکن در استان و اختصاص اعتبار برای زیرساخت های واحدهای مسکن مهر در استان و همچنین تکمیل برج هنر ایلام از دیگر مطالبات استاندار ایلام از وزیر راه و شهرسازی بود.

وی در پایان تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های مهم استان تا پایان دولت عنوان کرد و گفت: در این میان پروژه های حوزه راه و شهرسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

وی ابراز امیدواری کرد وزارت راه و شهرسازی نیز در این خصوص مساعدت لازم برای تکمیل این طرح ها را داشته باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار