مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: داوطلبان برای شرکت در انتخابات اعضای هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی تا ۲۸ فروردین‌ماه جاری مهلت نام‌نویسی دارند.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،امیرحمزه حیدریان امروز در جمع اصحاب رسانه مهات ثبت‌نام در انتخابات شرکت سهام عدالت تا ۲۸ فروردین‌ماه اعلام کرد و اظهار داشت: متقاضیان عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت، تا ۲۸ فروردین جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه ستان ثبت نام خود را انجام دهند.

وی در خصوص شرایط عضویت در هیأت مدیره سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، گفت: داشتن حداقل مدرک لیسانس و یک سابقه‌کار در حوزه مالی بورس یا مدیریت مدارک لازم برای عضویت در انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های استانی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ادامه داد: صلاحیت عمومی و تخصصی بعد از ثبت‌نام از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی و افرادی که صلاحیت آن‌ها تأیید می‌شود در این انتخابات حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه انتخابات همه شرکت‌های استانی در ماه‌های اردیبهشت و خرداد برگزار می‌شود، تصریح کرد: حدود ۷۰۰ هزار نفر از شهروندان استان کرمانشاه که روش غیرمستقیم برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند، می‌توانند در ابن انتخابات الکترونیکی مشارکت و به نامزدهای موردنظر خود رای دهند.

حیدریان افزود: سهامداران که روش غیرمستقم را انتخاب کرده‌اند به منظور برخورداری از منافع آتی چون دریافت سود، افزایش سرمایه، خرید و فروش و سایر مزایا در انتخابات هیأت مدیره مشارکت حداکثری داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار