کشتار روزانه ۴۰۰ هزار قطعه مرغ، تعیین زمان دومین پرواز گرگان - اکتائو و خسارت ۵۲۰ میلیارد ریالی سرما به اراضی کشاورزی و باغی آزادشهر از جمله خبرهای کوتاه سه‌شنبه گلستان است .
کد خبر: ۹۵۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 13 April 2021

 

مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: با کشتار روزانه بیش از ۴۰۰ هزار قطعه مرغ زنده در استان بیش از ۷۰۰ تن گوشت مرغ استحصال می شود.

**

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های گلستان گفت: پرواز گرگان - اکتائو که ۱۲ فروردین‌ماه برقرار شد تاکنون در دو پرواز خروجی و ورودی ۱۰۰ مسافر را جابه‌جا کرده است

عبدالخلیل صادقی اظهار داشت: دومین پرواز گرگان - اکتائو ۹ اردیبهشت‌ انجام می شود.

**

طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان از اجرای ۳۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری، روستایی و خطوط اختصاصی صنایع طی سال گذشته در این استان خبر داد.

**

ملک حسینی فرماندار آزادشهر گفت: سرمازدگی باعث خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی به اراضی زراعی و ۲۲۰ میلیارد ریالی به بخش باغی شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در آستانه فصل برداشت محصولات زراعی کلزا، گندم و جو قرار دارد گفت: ۶ مرکز خرید برای این منظور درنظر گرفته شده و پیش بینی میشود که ۴۴ هزار و ۵۴۸ تن گندم و سه هزار و ۴۱۷ تن کلزا در شهرستان آزادشهر تولید شود.

**

کوثر خمری دانشجوی مقطع کارشناسی رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اولین دوره مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان، "ره‌نشان"، در پروژه تحلیلی بر تکنولوژی سطوح آغشته به مایع و ظرفیت‌های آن در صنعت، مقام اول را کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار