رامین پهلوانی در گفتگو با تابناک:
رئیس بازرسی اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر، فعالیت گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ ممنوع می باشد و با متخلفان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 14 April 2021

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش تقاضا برای خرید برخی اقلام مانند آش، حلیم و زولبیا و بامیه، نظارت های خود را بر این بخش متمرکز کرده ایم.

وی افزود: قیمت مصوب آش تا این لحظه ۳۵ هزار تومان، حلیم ۲۵ هزار تومان و زولبیا ۴۵ هزار تومان می باشذ که البته با مخالفت های بخش حمایت از مصرف کننده مواجه بوده و برای آش قیمت ۳۲ هزار تومان، حلیم ۲۲ و زولبیا ۳۵ هزار تومان را پیشنهاد کرده اند.

رئیس بازرسی اتاق اصناف خاطر نشان کرد: در کنار این موارد، گشت های ما همچنان بر تعطیلی های کرونا نظارت دارد و تا حد توان در بازار حضور داریم و مانع از فعالیت گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ خواهیم شد اما به علت فعالیت گروه شغلی یک برخی از مشاغل سایر گروه ها قوانین را نقض کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در استان کرمانشاه ۶۰ هزار واحد صنفی دارای مجوز وجود دارد که از این تعداد ۲۸ هزار واحد صنفی جزو مشاغل گروه یک هستند و در حال فعالیت می باشند اما سایر مشاغل اجازه فعالیت ندارند.

وی بیان کرد: پرسنل بازرسی ما به علت حضور در سطح شهر و ارتباط گسترده ای که با مردم دارند در خطر ابتلا به کرونا هستند و از آن جایی که واکسیناسیونی هم برای بازرسان انجام نمی گیرد این خطر افزایش می یابد.

پهلوانی در پایان تاکید کرد: با وجود اعلام ستاد کرونا برخی از تالار های پذیرایی و آرایشگاه ها همچنان در حال فعالیت اند که علت فعالیت تالار ها به رزرو هایی که از پیش انجام شده باز می گردد که بر طبق قانون نباید فعالیت کنند، شماره های ۱۲۴ و ۸۲۵۸۸۴۳، ۴۶ و ۴۹ جهت پیگیری شکایات و گزارشات همشهریان فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار