معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار تعیین و تکلیف پروژه‌های مسکن مهر استان‌ها شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 15 April 2021

رشد ۱۰درصدی نامزدها در شوراهای روستایی سمنان/ لزوم تعیین و تکلیف پروژه‌های مسکن مهر

 

به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری در جلسه ویدئوکنفرانسی همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداران سراسر کشور با بیان اینکه

خوشبختانه پروژه‌های عمرانی بسیاری در استان سمنان در این دولت افتتاح شده است اظهار کرد: در حال حاضر چند پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که امیدواریم تا پایان دولت افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی تعیین و تکلیف پروژه‌های مسکن مهر در استان‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: در استان سمنان جلساتی با مراجع قضایی و پیمانکاران برای رفع مشکلات پروژه های مسکن مهر برگزار شده است .

وی افزود: ان شالله در آینده نزدیک مشکلات پروژه های مسکن مهر استان سمنان در مناطقی که هنوز تعیین و تکلیف نشده اند،برطرف خواهد شد.

وی توجه به بحث حاشیه‌نشینی و ساماندهی این مناطق در سطح استان ها را مهم دانست و گفت: توجه به بحث آموزش شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است و بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش به وجود می آید.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی در شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان وجود ندارد اظهار کرد: در این دوره ۱۰ درصد رشد ثبت نام شوندگان در حوزه روستایی را نسبت به دوره گذشته برای انتخابات داشتیم.

وی در پایان از پیگیری پروژه‌های بزرگ مانند انتقال آب دریای خزر و آزاد راه حرم تا حرم در استان سمنان خبر داد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار