یک جوان اصفهانی پنجشنبه شب بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه صفه این شهر به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جان باخت.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 16 April 2021

فرهاد کاوه آهنگران افزود: این حادثه ساعت ۲۳ و ۵۴ دقیقه شب گذشته توسط کوهپیمایان در مجموعه کوهستانی صفه به اتاق فرمان اتش‌نشانی اعلام و تیم‌ عملیاتی ایستگاه ۱۲ به محل اعزام شدند.
وی گفت : این جوان ۲۷ ساله قبل از رسیدن آتش‌نشانان بر اثر شدت جراحت‌های وارده جانش را از دست داد و پیکرش توسط تیم اعزامی به نیروی انتظامی تحویل شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهارداشت: در این عملیات که حدود ۶ ساعت در دل شب و با دشواری‌های محیطی زیاد برای انتقال محبوس‌شدگان در کوه و جسد فرد حادثه دیده به طول انجامید، سه نفر دیگر شامل ۲ زن و یک مرد که توان پایین آمدن را نداشتند از همان منطقه به وسیله تیم امداد و نجات این سازمان به محل امن منتقل شدند.
وی به شهروندان توصیه کرد موارد ایمنی مرتبط با کوهنوردی و کوهپیمایی را رعایت کنند.
کاوه آهنگران تاکید کرد: آشنا نبودن به فنون کوهنوردی، نداشتن تجربه و تجهیزات لازم، صعود از مسیرهای سخت گذر و عبور ممنوع، انتخاب زمان نامناسب برای صعود، شرایط جوی ناپایدار و انجام رفتارهای پرخطر می‌تواند عامل اصلی این‌گونه سقوط‌ها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار