مدیرکل دامپزشکی فارس گفت: مقدار ۹۴۴ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان مرودشت باهماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کشف، ضبط و معدوم سازی شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 16 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حمیدرضا ناظمی جمعه ۲۷ فروردین بیان کرد: با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان، طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در سراسر استان از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و در این طرح ۴۴ اکیپ ثابت و سیار بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

او عنوان کرد: شهروندان فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در هنگام خرید گوشت قرمز به لیبل و مهر نظارتی دامپزشکی و همچنین تاریخ انقضاء مندرج در لیبل متصل به لاشه و یا بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول و کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی است، توجه کنند.

ناظمی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن پیامگیر ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷۹۲ به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند.

مدیرکل دامپزشکی فارس گفت: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر کشتارگاه‌های طیور استان بصورت شبانه روزی از تاریخ پنجم اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان فارس همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار