شعبانی گفت:یک دستگاه تریلر حامل بیش از ۲۳ تن کنجاله سویای تقلبی در محور قم _کاشان توقیف شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 17 April 2021

به گزارش تابناک قم، شعبانی ،رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت قم اظهار کرد:ماموران بازرسی یک دستگاه تریلر با بار مشکوک در   پلیس راه محور قم ـ کاشان را توقیف کردند.

او با بیان این که در جریان بازرسی از تریلر در بارنامه نهاده دامی سویا  قید شده بود، افزود: نمونه‌ای از بار پس از آزمایش دامپزشکی نشان داد،نصف ۲۳ تن و هشتاد و پنجاه کیلوگرم بار کنجاله سویا که برای مرغداری فا کتور شده بود را  خاک اره چوب تشکیل داده است.

شعبانی ادامه داد:بر اساس بررسی های انجام شده این محموله که از  یکی از استان‌های غربی بارگیری شده و به مقصد یکی از مرغداری‌های قم در حرکت بوده است، در مسیر ،راننده، ماشین را در اختیار فرد متقلب قرار داده است و در عرض  مدت شش ساعت  بار کنجاله سویا  با بار تقلبی جا به جا شده است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت قم عنوان کرد:بنا بر اعلام نظر کارشناسان  ارزش این محموله دومیلیارد و چهارصد میلیون ریال است و  مرغدار این نهاده را به صورت آزاد و سه برابر قیمت بازار خریداری کرده بود.

او در پایان گفت:پرونده این محموله تقلبی  از سوی تعزیرات حکومتی پیگیری می‌شود و  پس از ارجاع به پارکینگ به دستور مقام قضایی معدوم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار