حجت الاسلام علی مولوی در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: با دستور ستاد کرونا و وزارت بهداشت، برگزاری هر گونه مراسم مذهبی و نماز‌های یومیه در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 17 April 2021

حجت الاسلام علی مولوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با توجه به وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان، با دستور ستاد کرونا و وزارت بهداشت برگزاری تمام مراسمات مذهبی در مناطق قرمز و نارنجی مطلقا ممنوع می‌باشد.

وی افزود: در مناطق زرد بر اساس نظر وزارت بهداشت و درمان و ستاد کرونا که به ستاد مرکز استان‌ها اعلام شده، برگزاری مراسمات مذهبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک انجام گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مراسمات مذهبی در مناطق آبی ممانعتی ندارد همچنین در ماه رمضان در شهر‌های قرمز و نارنجی هیچ گونه مراسمی به صورت حضوری نخواهیم داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: مباحثی مانند سخنرانی‌های مذهبی، تفسیر، احکام نماز و روزه و به صورت کلی مسائل دینی و مذهبی قابلیت ارائه در فضای مجازی را دارند تا در ادارات مختلف بدون لطمه به کار پرسنل پخش شوند.

حجت الاسلام مولوی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی هنوز برنامه‌ای در خصوص برگزاری برنامه‌ای در شب‌های قدر به ما ابلاغ نشده، اما در صورت بهبود وضعیت و برگزاری مراسمات تمام پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت جدی رعایت شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار