شهردار اصفهان گفت: با توجه به تشدید شرایط کرونایی در اصفهان، شهرداری تلاش کرده نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد و در این راستا درصدد هستیم یکصد تخت بیمارستانی به بیمارستان های شهر اصفهان اهدا کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ 17 April 2021

قدرت الله نوروزی، با بیان اینکه متاسفانه شرایط همه گیری کرونا در اصفهان تشدید شده و به همین دلیل شهرداری تلاش کرده است نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشته باشد، اظهار کرد: در این شرایط درصدد هستیم یکصد تخت بیمارستانی را تهیه و به بیمارستان های شهر اهدا کنیم تا ظرفیت پذیرش بیمار در این روزهای سخت افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: در این وضعیت کارکنان شهرداری اصفهان هم در حال خدمت رسانی به مردم هستند ازجمله راهوران مترو، نیروهای انتظامات شهری، کارکنان پسماند، باغ رضوان، آتش نشانان، نیروهای خدمات شهری، کنترل ترافیک همه مهندسان و مشاوران که به همه خسته نباشید می گویم.

نوروزی با بیان اینکه از سال گذشته شهرداری افتتاحیه های هفتگی را آغاز کرد اما با توجه به شرایط کرونا نمی توانیم سبک معمولی افتتاحیه ها را ادامه دهیم، اظهار کرد: با این وجود افتتاحیه ها در قالب های رسانه ای ادامه دارد و در این راستا سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیکی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه مشارکتی و به روش "B. O. T" انجام شده است و قابلیت های ارزشمندی در مدیریت خطوط اتوبوسرانی و خدمات هوشمند به مردم ارائه می کند؛ با این اقدام مردم می توانند برنامه ریزی آنلاین برای سفر داشته باشند، اصفهان کارت را آنلاین شارژ و حساب شهروندی برای پرداخت های شهری ایجاد کنند.

شهردار اصفهان گفت: کل هزینه پروژه در مقطعی که ما این طرح را شروع کردیم ۸۹ میلیارد تومان بود، اما اکنون ارزش بالایی دارد و دارای پشتوانه پنج ساله است. امیدواریم با این طرح، سفر آرام در اصفهان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی برای مردم رقم بخورد.

وی افزود: امیدوارم با گذر از شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، مانند گذشته اتوبوس های شهری اصفهان بتوانند روزانه بیش از ۵۶۰ هزار نفر را جابجا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار