نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با خوداتکایی و خودباوری جانانه از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن دفاع می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 18 April 2021
 

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: ۲۹ فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری"یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می درخشد.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با خوداتکایی و خودباوری داخلی و با اتکا بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع مقدس جانانه از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن دفاع می کند و روز به روز در عرصه جهان نام و آوازه اش لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.

به گفته وی امروزه وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، بسیجی و مردمی، در کنار دولت و مردم، در حوادث غیر مترقبه نیز عملکرد ارزشمندی داشته و دارد که نمونه آن اقدامات و تلاش های این سلحشوران در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا بوده که قابل تقدیر است و همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگمردان ارتش جمهوری اسلامی ودرود بیکران به شهدای ارتش جمهوری اسلامی وشهدای ارتش دراستان لرستان وتعظیم به خانواده های آنان وتکریم جانبازان و آزادگان این روز مبارک را به همه ارتشیان وارتشیان استان لرستان تبریک می گویم واز خداوند متعال درخواست می کنم درسایه الطاف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی شاهد توفیق همیشگی این عزیزان درحفط دستاوردهای نظام اسلامی و دفاع ازکیان ایران اسلامی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار