رییس اداره ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب گفت: ۱۱ مکان ورزشی خصوصی قانون‌شکن در این شهرستان که با توجه به وضعیت قرمز و تعطیلی مشاغل گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار فعالیت می‌کردند، پلمپ شدند.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«حجت صفری» افزود: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا از دوازدهم فروردین ماه جاری بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه ها و مکان های ورزشی شهرستان تعطیل شده است.

وی افزود: از همه ورزشکاران، هیات های ورزشی و دست اندرکاران در این مجموعه در این برهه زمانی حساس کرونا که بی‌رحمانه تخت و تاز می کند درخواست می کنیم از هرگونه فعالیت ورزشی به خصوص در مکان های سربسته به طور جدی خودداری کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان سرپل ذهاب با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا تعطیلی مشاغل گروه شغلی ۲ و، سه و چهار که مکان ورزشی در این گروه قرار می گیرند به مدت یک هفته دیگر تمدید شده و از تمام مالکان باشگاه های ورزشی می خواهیم تابع قانون باشند و فعالیت نکنند.

صفری با بیان اینکه سرپل ذهاب ۲۹ مجموعه ورزشی شامل ۱۱ مکان ورزشی بخش دولتی و ۱۸ باشگاه بخش خصوصی دارد، افزود: چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته زیر نظر ۸۱ مربی و در قالب ۳۱ هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار