مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: میزان هدررفت شبکه‌ آب این استان در سال‌های اخیر با انجام اقدامات مناسب روند نزولی داشته و اکنون به ۱۶ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 18 April 2021

هاشم امینی دلیل این کاهش را عیب یابی، اصلاح و نوسازی شبکه‌های آبرسانی و همکاری مردم برشمرد و افزود: پیش تر این رقم ۳۴ درصد بود.

وی اضافه کرد: امروز میزان هدررفت شبکه‌ آب استان کمترین مقدار در کشور را به خود اختصاص داد و  این رقم با ادامه طرح‌های مرتبط با نوسازی شبکه  کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی سامانه‌های هوشمند تِله متری و تلِه کنترل و سامانه پایش فشار شبکه با هدف کاهش هرچه بیشتر هدررفت آب در سال‌های گذشته بخوبی انجام گرفت.

امینی با بیان اینکه تامین پایدار آب آشامیدنی مشترکان شهری و روستایی با حداکثر کیفیت همچون سال های قبل امسال در دستور کار است تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ و برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، تمام تلاش‌ها در جهت ارتقا و توسعه خدمات آبفا خواهد بود.

وی اظهارداشت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از سه هزار و ۷۲۴ کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب در این استان  انجام شده  و بهبود خدمات در قالب طرح‌های مختلف در سال جاری نسبت به قبل افزایش خواهد یافت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار