استاندار سمنان گفت: ارتش پرافتخار ایران اسلامی با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه سار خودباوری ، خوداتکایی و نوآوری بعنوان پشتوانه ای مورد اعتماد و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و مردم کشورهای منطقه است.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 18 April 2021

استاندار سمنان: ارتش مایه آرامش ملت ایران و مردم کشورهای منطقه است

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر روز یکشنبه با صدور پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت و افزود:  ۲۹ فروردین هر سال در تاریخ باشکوه این مرز و بوم به نام دلاورانی مزین شده است که همواره یادآور حماسه آفرینی ، پایمردی غیرت و مردم داری هستند. غیورمردانی که در کارزار دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور ، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آوردند.
پیام حاکیست: ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود، در مواقع حساس و پر خطر و به ویژه در حوادث طبیعی نیز همواره در خدمت و کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف کوشیده و این مجموعه عظیم را به یکی از استوانه های بسیار مهم نظام اسلامی تبدیل کرده است.
در ادامه پیام آشناگر آمده است: اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ،  امت شهیدپرور ، کارکنان خدوم ارتش به خصوص یگان های مسلح ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان سمنان و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران منتسب به این بزرگواران تبریک و تهنیت عرض کرده و  از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار