معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای طرح محدودیت های کرونایی موج چهارم این بیماری منحوس در سطح استان مرکزی ۱۱۴۴۷ واحد بازرسی و۵۴۰ واحد متخلف پلمپ شدند .
کد خبر: ۹۵۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 18 April 2021


به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر اصغری افزود:از پانزدهم فروردین ماه سالجاری و با شیوع موج چهارم کرونا طرح تشدید محدودیت واحدهای صنفی برای کنترل بیماری کووید۱۹ با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف به محوریت سازمان صمت در قالب ۱۳ اکیپ شروع شده و در نقاط مختلف استان حال اجراست .
وی یادآورشد: از ابتدای طرح تا کنون ۱۱۴۴۷واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و ۵۴۰ واحد متخلف که محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا را رعایت نکرده بودند پلمپ و به۴۳۸۵واحد تذکر داده شده است.
اصغری در خصوص واحدهایی که توسط تیم های بازرسی پلمپ شده اند گفت: واحدهای متخلف شامل باشگاه های ورزشی ، آرایشگاه های مردانه وزنانه ، فروشندگان لباس و کیف و کفش و کلیه صنوف مشمول گروه های ۲، ۳و ۴ که بدیل خودداری از تعطیلی واحد برابر با دستور العملی ابلاغی ستاد کرونا تا پایان اجرای طرح پلمپ شده اند .
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی :همچنین در خصوص اجرای این طرح در سطح شهر اراک نیز گفت: از این تعداد۶۸۵۳ واحد در سطح شهر اراک مورد بازرسی قرار گرفته و به ۳۵۵۷ واحد نیز اخطار داده شده و ۳۱۲ واحد ناقض محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا پلمپ شده اند .
اصغری با اشاره به مشارکت خوب صنوف با این طرح اضافه کرد: در سطح شهرستان اراک بالغ بر ۱۰ هزار واحد صنفی مشمول تعطیلی می باشند و همکاری اصناف و بازاریان را با طرح تشدید محدودیت های کرونایی قابل قبول و ۸۵ درصد ارزیابی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار