فرمانده انتظامي شهرستان خمین از اجراي مصوبات قرارگاه پدافند زيستي و طرح نظارتي بر واحدهاي صنفي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 18 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ بهزاد فکوری افزود: از اجرای طرح فوق تاکنون ۴۷ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.
وی اظهارداشت: به منظور عملی ساختن اهداف قرارگاه پدافند زيستي و با توجه به موج چهارم شیوع ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان، تشديد کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي و اماکن عمومي در سطح شهرستان خمین از سوی مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي این شهرستان با مشارکت اداره صنعت معدن و تجارت، بازرسان اتاق اصناف و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اجرا شد.
وي افزود: در اين طرح مأموران عمل كننده از واحدهاي صنفي فعال به صورت محسوس و غير محسوس بازديد شد و ضمن صدور ۷۲ مورد تذکر و اخطار به واحد های صنفی متخلف، ۴۷ واحد صنفي متخلف که قبلا اخطار دریافت كرده بودند، پلمب شدند.
سرهنگ فکوری اضافه كرد: در بازدیدهای قبلی به متصدیان و صاحبان صنوف تذکرات و آموزش های لازم درباره رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ماموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارائه شده بود که نسبت به تذکرات و آموزش های ارائه شده بی توجه بودند.
فرمانده انتظامي شهرستان خمين با قدرداني از همکاری خوب اصناف و تعطیلی گروه های شغلی گفت:‌ در اجراي مصوبات قرارگاه پدافند زيستي با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد شد و از تمامی شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط اصناف، مراتب را از طريق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار