جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان لارستان، 285 رأس احشام قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 550 میلیون ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 18 April 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "یوسف ملک زاده" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان از خبری مبنی بر انتقال احشام قاچاق توسط افرادی از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل چند تیم عملیاتی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام و در این راستا 2 دستگاه کامیون، 2 خودرو پراید و 2 دستگاه خودرو پژو 405 را که به صورت همزمان و کاروانی اقدام به قاچاق احشام می کردند، شناسایی و توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودروها، در مجموع 285 رأس احشام قاچاق کشف و در این رابطه 6 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 8 میلیارد و 550 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشكوك در رابطه با اقدامات مجرمانه قاچاقچيان و سودجویان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

برچسب ها: دام ، قاچاق ، کشف ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار