رئیس پلیس راهور استان سمنان:
رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن تصادفات منجر به فوت در سطح استان با کاهش ۳۸ درصدی روبرو بوده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ 18 April 2021
 
تصادفات منجر به فوت استان سمنان ۳۸درصد کاهش یافت

 

به گزارش تابناک سمنان  سرهنگ موسی بزرگی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در استان تصادفاتی که در سال گذشته منجر به فوت شد نسبت به سال قبل از آن، ۳۸ درصد کاهش داشت و همچنین در تصادفات جرحی ۱۹ درصد کاهش داشتیم، تاکید کرد: ۵۹ نقطه حادثه خیز شناسایی و مشکلات ۳۵ نقطه رفع شده و مشکلات ۲۴ نقطه در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه شش دوربین پلاک خوان در سمنان و ۱۹ دوربین در شاهرود وجود دارد، ابراز کرد: ۳۰ دوربین نظارتی در سمنان، ۳۷ دوربین در شاهرود، ۳۵ دوربین در دامغان و هشت دوربین در گرمسار فعال است.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه امسال ۱۲ ایستگاه کنترلی ،۳۹ تیم گشتی و ۷۸ نیرو راهبر برای اعمال محدودیت تردد در استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه صبح پابرجاست.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این نشست طی سخنانی کوتاه با بیان اینکه شهرداری‌ها باید برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات برنامه مدون داشته باشند، گفت: مشکلات قریب به ۷۰ درصد از نقاط حادثه خیز رفع شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار