قائم مقام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن خبر داد:
قائم مقام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن گفت: 200 بسته معیشتی و یک هزار پرس غذای گرم با همت خیران این موسسه بین نیازمندان اصفهان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 19 April 2021

مهدی رقایی با اشاره به برنامه‌های این موسسه خیریه در این ایام اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا روند ارائه خدمات به مددجویان همواره به صورت غیرحضوری است و این افراد میتوانند به راحتی با ورود به سایت این خیریه نسبت به اعلام درخواست خود در بخش "پذیرش" اقدام کنند.
وی با بیان اینکه استفاده از کد دستوری #1361*6655* نیز از دیگر راه‌های ارتباطی مددجویان و خیران با موسسه خیریه امام حسین علیه السلام است، تصریح کرد: امکان پذیرش حضوری مددجویان را نداریم و درخواست داریم از هر گونه حضور در موسسه خودداری کنند.
قائم مقام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام همچنین به تامین بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از محل کمک خیران 200 بسته معیشتی در این زمینه تهیه شده است.
وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل اقلام لبنیاتی، حبوبات، مواد پروتئینی، روغن و برنج است، تصریح کرد: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی 400 هزار تومان است و در مجموع 80 میلیون تومان به این امر اختصاص یافته است.
رقایی همچنین به توزیع غذای گرم برای نیازمندان شهر اصفهان در این ایام اشاره کرد و گفت: برای این امر نیز با هزینه 40 میلیون تومانی با کمک خیران و پرسنل خیریه یک هزار پرس انوع آش و حلیم به نیازمندان هدیه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار