معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تمامی اجزای زنجیره تولید و توزیع مرغ باید در سامانه جامع تجارت به آدرس https://www.ntsw.ir/ ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از فارس؛احسان باقرخانی در خصوص جزئیات تصمیمات تازه مسئولان برای کنترل بازار مرغ، اظهار داشت: براساس تصمیماتی که در کارگروه تنظیم بازار کشور اتخاذ شده تمامی دست‌اندارکاران بحث مرغ از عوامل تولید و توزیع گرفته تا فروشندگان مرغ باید تمامی عملیات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت و کد دریافت کنند.

وی تصریح کرد: فعالان این بخش‌ها از اول اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سامانه جامع تجارت به آدرس https://www.ntsw.ir/ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: روند ثبت‌نام این واحدها به صورت مستمر پیگیری می‌شود و واحدهایی که در این سامانه ثبت‌نام نکنند حق هیچگونه فعالیتی ندارند و برابر ضوابط قانونی با آن ها برخورد می‌شود.

وی در توضیح این ضوابط قانونی، گفت: کشتارگاه‌ها به عنوان یکی از اجزای زنجیره تولید و توزیع مرغ در صورت عدم ثبت‌نام، تعطیل می‌شوند و در خصوص واحدهای صننفی هم پلمب و جلوگیری از فعالیت واحد اعمال خواهد شد.

باقرخانی ادامه داد: هدف از ایجاد بانک اطلاعاتی مرغ در راستای شفاف‌سازی در بحث تولید و توزیع و حذف واسطه و دلال‌هایی است که در این بازار فعالیت غیرمجاز دارند.

گفتنی است، استان کرمانشاه با ۵۷۶ واحد مرغداری از قطب‌های تولید گوشت مرغ در کشور است که سهمی ۷۲ هزار تنی در این بخش دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار