فرماندار خرم‌آباد:
فرماندار خرم‌آباد گفت: در شهر خرم‌آباد ظرفیت داریم که به صورت کامل انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم، همچنین با توجه به تعداد زیاد کاندیداهای شورای شهر در صورت الکترونیکی نبودن انتخابات فرایند شمارش آرا حداقل دو روز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 20 April 2021

جعفر طولابی امروز در گفت‌وگو با اهالی رسانه در خرم‌آباد، اظهار داشت: وزارت کشور بر اساس قانون به دنبال این موضوع است که انتخابات امسال در کلان‌شهرا و مراکز استان‌ها به صورت الکترونیکی برگزار کند اما هنوز در این حوزه اختلافاتی با هیئت نظارت بر انتخابات وجود دارد و طی روزهای آینده این موضوع مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهر خرم‌آباد ظرفیت داریم که به صورت کامل انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم، افزود: با توجه به تعداد زیاد کاندیداهای شورای شهر در صورت الکترونیکی نبودن انتخابات فرایند شمارش ارا حداقل دو روز ادامه خواهد داشت.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: در صورت الکترونیکی نبودن انتخابات به خصوص انتخابات شورای شهر با توجه به طولانی شدن فرآیند  شمارش آرا بهانه خوبی برای افراد شکست خورده در انتخابات به وجود می‌آید تا نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض کنند اما اگر انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم هیچگونه شبهه‌ای ایجاد نمی شود.

اکبری با اشاره به اینکه بر اساس قانون تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر بایستی تا 6 اردیبهشت ماه مشخص شود و حداکثر در تاریخ هفتم اردیبهشت پ به آنان اعلام شود، تصریح کرد: در شهرستان خرم‌آباد در شهرهای بیرانشهر، سپیدشت، زاغه و خرم‌آباد 334 نفر برای انتخابات شورای شهر ثبت و نام کرده‌اند  که حدود180 نفر آنان مربوط به انتخابات مرکز استان است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار