سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فدراسیون زودتر تکلیف برگزاری مجمع را مشخص کند، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، رئیس آینده هیئت به خوبی می تواند این برنامه ها را در کنار برنامه های خود اجرا کند.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸ 21 April 2021

امیر عطابخش اظهار کرد: از اوایل اسفند سال ۹۹ که حکم بنده از سوی هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی اعلام شد، با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را در پیش داشتیم مقدمات برگزاری مجمع و همین طور روند اجرایی برنامه های فعلی هیئت را تدارک دیدیم.

وی افزود: متاسفانه با مراجعه به دفتر هیئت متوجه شدیم که دو سال است اتفاق خاصی در هیئت رخ نداده و نامه های طبقه بندی شده موجود مربوط به سال ۹۷ است. بالاترین مدرک مربیگری موجود در بیلیارد درجه ۲ است و سال ها هیچ کلاس ارتقایی در این زمینه برگزار نشده است. همچنین کسانی که مربیگری و داوری درجه ۲ یا ۳ گرفته اند، نتوانسته اند در دوره‌های ارتقا درجه شرکت کنند.

 عطابخش ادامه داد: در رشته های بولینگ، بولس یا پتانگ مربیان بسیار کمی داریم و متاسفانه بعضی اتفاقات موجب شد تا تنها زمین بولس از بین برود. در صدد هستیم که برای این رشته چند زمین مناسب و باکیفیت راه اندازی کنیم.

سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان درخصوص برگزار نشدن مجمع انتخابات هیئت گفت: قرار بود مجمع انتخابات هیئت در تاریخ ۲۹ فروردین ماه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سوی فدراسیون این موضوع به تعویق افتاد، باتوجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان زیرساخت های خوبی در این زمینه دارد، هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مجمع هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دارند تا هر زمانی که فدراسیون زمان آن را به ما اعلام کند، برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در جلسه با رئیس فدراسیون این موضوع را اعلام کردیم و قول همکاری و مساعدت در زمینه برگزاری مجمع داده شد تا رئیس آینده هیئت از بین کاندیداهای موجود انتخاب شود.

عطابخش خاطرنشان کرد: با برنامه ریزهای انجام شده چند مسابقه در این مدت خواهیم داشت؛ از جمله جایزه بزرگ بولینگ ایران بین بولرهای برتر ایران در خردادماه، البته اگر شرایط رنگی اصفهان از نظر شرایط کرونا به ما این اجازه را بدهد که با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون و ستاد ملی کرونا در تاریخی که بتوانیم آن را برگزار خواهیم کرد. زیرساخت ها و شرایط میزبانی را آماده می کنیم تا در صورت مهیا شدن شرایط کرونایی بلافاصله اجرایی شود. آخرین مسابقات جایزه بزرگ بولینگ بیش از یک سال پیش در تهران بوده که امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و نشان دهیم اصفهان در برگزاری مسابقات حتی در دوران کرونا می تواند الگوی خوبی برای دیگر استان ها باشد.

وی گفت: به منظور تجلیل و قدردانی از کادر درمان استان اصفهان مسابقات بولینگ برای این گروه خواهیم داشت و کادر درمان در قالب مراکز درمانی که در آن فعال هستند در این مسابقات شرکت خواهند کرد تا بتوانیم قدردان تلاش ها و زحمات بی وقفه کادر درمان باشیم، هرچند کوچک و جزیی اما می خواهیم بدانند که ما دوست داریم آنها هم شاد باشند که البته شادی بزرگ و اصلی همه در دنیا از بین رفتن ویروس کرونا است.

وی اظهار کرد: تیر و مرداد ماه مسابقات جایزه بزرگ بیلیارد اسنوکر آقایان و بانوان را میزبانی خواهیم کرد، برنامه ریزی های این مسابقات نیز انجام شده و با حامیان مالی و اسپانسرها در تمام رشته ها و مسابقاتی که گفته شد جلسه داشتیم و کار در حال مراحل نهایی است.

سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان، با بیان اینکه امیدواریم فدراسیون زودتر تکلیف برگزاری مجمع را مشخص کند، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده رئیس آینده هیئت به خوبی می تواند این برنامه ها را در کنار برنامه های خود اجرا کند و به نوعی سفره آماده ای را برای رئیس بعدی تدارک دیده ایم که تا چند ماه دغدغه مالی یا برگزاری مسابقات نداشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار