رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: بازرسی‌ها و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد واحدها محدودیت و نکات بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 22 April 2021

محمدرضا باقری اظهار کرد: نظارت بر واحدهای صنفی در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی مانند ادارات، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اماکن انتظامی نشان می‌دهد اصناف شهرستان اردستان همکاری خوبی برای مبارزه با شیوع کرونا دارند و به رعایت محدودیت‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی متعهد هستند.

وی افزود: بازرسی‌ها و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد واحدها محدودیت و نکات بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را رعایت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح محدودیت های اصناف در شهرستان، ۱۸ واحد صنفی متخلف پلمب شده است، گفت: تمایلی به بستن و پلمب صنوف نداریم، اما چون سلامت مردم اولویت است، ناچار به تعطیلی واحدهای متخلف هستیم.

به گفته باقری تعطیلی صنوف غیرضروری در شرایط قرمز کرونایی تا رسیدن به شرایط زرد و آبی ادامه خواهد داشت و در صورت بی توجهی به دستورالعمل ستاد کرونا و فعالیت غیر قانونی، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازار مرغ در شهرستان اردستان به نسبت قبل، آرام‌تر شده است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده هیچ کمبودی برای تامین کالاها و اقلام اساسی ماه رمضان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار