معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با واگذاری کانکس‌های پیش‌ساخته به تمامی تشکل‌های اسلامی دانشجویی، تسهیل و توسعه فعالیت‌های دانشجویی را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 16 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس فنی‌اصل صبح امروز در جلسه کمیته دانشجویی استقبال از دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی تلاش کردیم تا با تشکیل این کمیته برنامه‌ریزی‌های متعددی را برای رفاه و آسایش دانشجویان و خانواده‌های آنها تدارک ببینیم.

وی با بیان اینکه کمیته دانشجویی استقبال از ورودی‌های جدید در این حوزه از یک ماه قبل تشکیل شده و آغاز بکار کرده است، افزود: این کمیته که متشکل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی و اجتماعی، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های اسلامی است با تشکیل جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن طرح استقبال از ورودی‌های جدید دانشگاه در این مدت برنامه‌های زیر را انجام داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: با ادارات مختلف اعم از شهرداری، میراث فرهنگی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برای آشناسازی هر چه بیشتر دانشجویان ورودی جدید با شهر اردبیل و فرهنگ و سنن آن هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

فنی‌اصل نصب بنرهای تبریک و راهنمایی در چهار ورودی شهر، محل ثبت‌نام و ورودی‌های دانشگاه و انتشار کتابچه راهنمای دانشجویان برای معرفی بخش‌های مختلف دانشگاه و ارائه راهنمایی لازم برای آشنایی با نحوه بهره‌مندی از امکانات فراهم شده برای دانشجویان را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده اعلام کرد.

این مسئول ادامه داد: توزیع کتاب «آشنایی با آسیب‌های اجتماعی» برای ایجاد محیط سالم و حفاظت از هرگونه آسیب‌های احتمالی و همچنین توزیع کتاب «سلوک دانشجویی» برای آشنایی و رعایت هر چه بیشتر شئون دانشجویی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از تهیه و توزیع رساله دانشجویی برای آشنایی دانشجویان با احکام و مسائل شرعی دانشجویی خبر داد و گفت:‌ گروه مشاوره متشکل از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای ارائه مشاوره در خصوص رشته‌های قبولی برای ورودی‌های جدید و خانواده آنها تشکیل شده است.

فنی‌اصل عنوان کرد: تدارک مکان مناسب برای استراحت خانواده دانشجویان ثبت‌نام‌کننده و پذیرایی از آنها به همراه ارائه بروشورهای مختلف برای آشنایی دانشجویان با تشکل‌های مختلف دانشجویی انجام شده است.

وی از اهدای بسته‌های فرهنگی به همراه شاخه گل به تمامی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: در عین حال جشن بزرگ ورودی‌های جدید به همراه برنامه‌های متعدد اعم از سخنرانی مسئولان دانشگاه، معرفی بخش‌های مختلف دانشگاه، تیزر معرفی تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری و اجرای تئاتر دانشجویی 7 مهرماه تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با یادآوری اینکه برنامه‌های توسعه خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه برای آغاز به کار چند حوزه جدید برنامه‌ریزی شده است، گفت:‌ فروشگاه صنایع‌دستی تولیدات دانشجویان در کانون‌های فرهنگی و هنری، کارگاه رباتیک برای استفاده دانشجویان با هدایت و راهنمایی اساتید مرتبط و واگذاری کانکس‌های پیش ساخته به تمامی تشکل‌های اسلامی دانشجویی برای تسهیل و توسعه فعالیت دانشجویی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این دانشگاه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار