نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اصفهان نشان باورهای اعتقادی جوانان انقلابی است.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ 29 April 2021

حجت الاسلام حسین میرزایی در مورد رزمایش احسان رمضان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اصفهان که در شرایط کرونایی صورت گرفت گفت: اینکه جامعه ای با چه ارزش ها ایده آل هایی رشد یافته باشد باعث می شود رفتارهایی متناسب با همین باورها را به نمایش بگذارد؛ اگر در جامعه ای قدرت و ثروت محور ارزش ها باشد جامعه به طبقات مختلف تقسیم میشود که هر طبقه موقعیت و جایگاه خود اهمیت میابد.

وی تصریح کرد: در چنین جامعه ای به محض به وجود آمدن معضلی همچون کرونا افراد بیشتر به فکر حیات و زندگی خود هستند و توجهی به هم نوعان ندارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما جامعه ای که اعتقاد به قرآن، معاد و حیات ابدی وجود دارد مردم جامعه با هم انس و محبت دارند و بازخورد و نتیجه آن را می توان در رفتارهای خیرخواهانه و مومنانه آنها شاهد بود.

وی اضافه کرد: رفتار مومنانه ای که امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توزیع 20 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان انجام داد گوشه ای از همین آموخته ها و باورهای اعتقادی است که نمود بیرونی در بهترین زمان خود پیدا کرده است.

میرزایی در ادامه در مورد سپردن مسئولیت به جوانان عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تلاش کرده با بهره گیری از ظرفیت جوانان گام بلندی در راستای تحقق اهداف خود بردارد در این راستا تورج حاجی رحیمیان به عنوان جوان انقلابی در راس ستاد اجرایی فرمان امام در استان اصفهان یکی از بهترین گزینه ها بوده است که امیدواریم شاهد حرکت های تاثیرگذار بیشتری در این حوزه باشیم که با اجرای طرح های گوناگون و ایجاد فرصت شغلی گام های محکم تری در راستای رفع محرومیت در سطح کشور برداشته شود.

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، ۵۰۰ هزار بسته معیشتی جهت توزیع در ماه مبارک رمضان به مناطق محروم کشور ارسال شد. این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات است و توسط گروه های جهاد همکار ستاد اجرایی توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار