امام جمعه موقت ایوان:
امام جمعه موقت ایوان عنوان کرد: "مطالبه گری"، مهمترین رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: ۹۶۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 03 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی احمدیان، امام جمعه موقت ایوان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایوان عنوان کرد: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام "مطالبه گری" است.

حجت الاسلام احمدیان با اشاره بر تاثیر گذاری فعالیت های فرهنگی بر افکار عمومی اظهار داشت: وظیفه ستاد احیاء، ترویج و ترغیب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد و اقشار جامعه است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آنچه به زبان هنر بیان می شود، ماندگاری آن بیشتر است، بیان کرد: هنر به عنوان واسطه انتقال مفاهیم می تواند آموزه های دینی را در قالب امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ عمومی مردم به صورت دلنشین ترویج دهد..

احمدیان تصریح کرد:اگر امر به معروف در جامعه ما پررنگ شود، قطعا منکر هم از بین می‌رود. در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود و مسئولان ذی‌ربط باید افرادی را تربیت کنند تا بتوانند معروف را در جامعه احیا کنند.

وی افزود: آنجایی که مسئله امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو منادی بزرگ در قرآن و سنت مطرح است و بدون شک در پناه عملی شدن آن خیر و برکت در جامعه بوجود می آید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار