رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ضروری است دست هیئت امنا برای فعالیت بازتر باشد، گفت: باید توسعه امامزادگان همواره مورد توجه باشد و هدف اصلی هم همین است.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 03 May 2021

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و هیئت امناء امامزاده شاه میرحمزه ضمن قدردانی از هیئت امنای این بقعه به دلیل تبدیل این بقعه به قطب فرهنگی اظهار داشت: این مجموعه باید همچنان تقویت شود تا بتواند با فعالیت‌های فرهنگی در محدوده خود تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه هیئت امنای امامزادگان باید طبق ماده پنج عمل کرده ودست آنها در رقبات باز باشد، تصریح کرد: هیئت امنا مانند امین فعالیت می کنند و اگر امضای امین پای رقبات نباشد ما قبول نداریم و هر دو طرف اوقاف و امین باید هر برگه ای را به صورت مشترک امضا کنند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ضروری است دست هیئت امنا برای فعالیت بازتر باشد، ادامه داد: باید توسعه امامزادگان همواره مورد توجه باشد و هدف اصلی هم همین است.
وی با بیان اینکه باید همواره به طرح توسعه امامزادگان به عنوان یک اولویت نگاه شود، اضافه کرد: باید باکس‌های جغرافیایی رقبات را بارگذاری فرهنگی کنیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه همه رقبات باید به نفع بقعه فعالیت داشته باشند، ادامه داد: باید بررسی شود که کدام یک از رقبات پذیره نویسی ندارند و باید هر چه زودتر پذیره نویسی ها انجام شود و در این زمینه با هیچ فردی مماشات نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه احکام فعالیت های هیئت امنا پس از بررسی تمدید خواهد شد، اضافه کرد: دسترسی مالی برای امین موقوفات نیز باید باز شود و از سویی هیئت امنا باید همه فعالیت های مادی را در سامانه درج کنند.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه بهره برداری نقطه‌ای در زمینه فرهنگی واجتماعی در بقاع متبرکه استان اصفهان انجام شود، تصریح کرد: برای این امر استفاده از رقبات امامزادگان ظرفیت خوبی است که باید استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار