در دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان
فرماندار اصفهان  در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای اداری شهرستان با اشاره به اهمیت دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد تمهیدات لازم اندیشیده شده و کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات در دستگاه‌های اجرایی فعال شده است.
کد خبر: ۹۶۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 03 May 2021

حسین سیستانی افزود: بر اساس قانون انتخابات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم شاهد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری باشیم.
حسین سیستانی گفت: انتخابات به عنوان رویدادی مهم سیاسی و اجتماعی در همه کشور‌ها به خصوص در کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و تعیین کننده سرنوشت مردم است.
وی با اشاره به اعلام فهرست داوطلبان تأیید و رد صلاحیت شده گفت: از ۹۹۳ داوطلب ثبت نام شده، ۶۸۷ داوطلب را هیأت اجرایی و ۵۹۳ نفر را هیأت نظارت تأیید و حدود ۳۵۰ داوطلب را هم رد صلاحیت کردند.
فرماندار اصفهان افزود: ۶۶۰ داوطلب نیز برای تصدی ۱۳ کرسی شورای شهر اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۵ داوطلب انصراف داده و ۲۲۸ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.
حسین سیستانی گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده از نهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز مهلت دارند، شکایات خود را به هیأت نظارت استان مستقر در استانداری اصفهان ارائه دهند تا بررسی و بازنگری مجدد در این خصوص صورت پذیرد.
وی گفت: ائمه جمعه و جماعات بازوان قدرتمند پیشبرد اهداف نظام و انقلاب هستند و می‌توانند با اطلاع رسانی، زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم کنند تا با حضور پرشور مردم و انتخاب افراد اصلح، بستر لازم برای خدمت رسانی بیشتر و مطلوب‌تر فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار