رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: احکام قطعی دادگاه‌ها با تعامل و همکاری سازمان‌های مسئول در خصوص تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز اجرایی شود.
کد خبر: ۹۶۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ 03 May 2021

محمدرضا حبیبی در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در سال جدید ضمن تأکید بر لزوم تسریع در اجرای احکام تغییر کاربری‌ها اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولی با همکاری و تعامل لازم در راستای اجرای احکام و دستورات قضائی اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی افزود: انعکاس نواقص و کاستی‌ها به مرکز، بهره‌مندی حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود، لزوم تسریع در تشکیل جلسات کمیسیون ماده یک، تسریع در اجرای احکام قطعی صادره مبنی بر تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مواردی بوده که ضروری است با سرعت و جدیت دنبال شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تأکید کرد: دستگاه‌های متولی تلاش کنند در اجرای احکام قطعی حتی المقدور از قطع اشجار جلوگیری و در اراضی که درختان چند ساله غرس شده با حفظ اشجار رفع تصرف انجام شود.

وی همچنین از ایجاد شعبه‌ای ویژه جهت رسیدگی به موضوع برداشت‌ها و بهره برداری‌های غیرمجاز از معاون خاک خبر داد و گفت: سازمان‌های مسئول از جمله صنعت و معدن و تجارت با تعامل و همکاری با یگان‌های حفاظت در راستای جلوگیری و پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز و فاقد پروانه از معادن خاک اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار