به گفته رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان چهار نفر از وزنه برداران نوجوان اصفهانی جواز ورود به اردوی تیم ملی را به دست آوردند.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 06 May 2021

مهدی صفری در خصوص افراد دعوت شده به تیم ملی نوجوانان گفت: پیمان شفیعی نژاد، محمد جواد سهرابی، علی مری و امیر حسین غفاری با رکوردهایی که در اسفند ماه به دست اوردند به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان در میان ۱۰ هیئت برتر شهرستان قرار گرفت افزود: برای رسیدن به این مهم برنامه ریزی های زیادی صورت گرفت که یکی از آنها استفاده از ظرفیت جوانان بوده است.

صفری در ادامه با اشاره به وضعیت این رشته در زمان شیوع کرونا عنوان کرد: با وجود کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی هیئت ادامه داشت و تلاش کردیم استعدادیابی در سنین پایه را همچنان در دستور کار قرار دهیم. 

وی حضور پررنگ بانوان را در این رشته به عنوان نکته مثبت ارزیابی کرد و گفت: در بخش بانوان اصفهان بیشترین مربی وزنه برداری را داراست. سال ۹۸ که مسابقات کشوری برگزار شد بدنه اصلی تیم از شهرستان اصفهان بود. در مسابقات شهرستان اصفهان ۳۳ نفر بانوی ورزشکار داشتیم که رکورد ورودی کشور را داشتند.

صفری در مورد شرایط وزنه برداری از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری گفت: از لحاظ سخت افزاری وزنه برداری در شهرستان اصفهان با چالش های زیادی روبروست تلاش شده تا خانه وزنه برداری اصفهان که آسیب دیده بود را با حمایت حمید محمدی بازسازی کرده و در حال حاضر به صورت کامل به بهره برداری رسیده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سوپرلیگ تا چند ماه آینده شروع خواهد شد با پیگیری رئیس هیئت وزنه برداری دو تیم در سوپر لیگ خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار