استاندار اصفهان گفت: تجمیع فرهنگ و تفکر غربی یکی از مشکلات کنونی در بحث جوانان است که باید بر روی آن برنامه ریزی خاص و با استفاده از ظرفیت روحانیون و قوا صورت گیرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹ 06 May 2021

عباس رضایی افزود: مسأله جوانان و ازدواج یک نگرش است که باید آن نگرش حل شود.

وی، ازدواج جوانان را از دیگر عناوین دستور جلسه امروز برشمرد و اظهارداشت: بحث و تبادل نظر بر روی این موضوع صورت گرفت اما باید نگرش حل مسأله داشته باشیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اگر نگرش حل مسأله و تقسیم کار صورت گیرد و مسائل و مشکلات توسط هریک از نهادهای مربوطه انجام شود بسیاری از اقدامات عملیاتی خواهد شد.

‌وی اضافه کرد: استان و استانداری وظیفه برگزاری ۹۸ جلسه با عناوین مختلف را دارد اگر برای هر جلسه دبیر و سازماندهی خاص آن جلسه براساس قانون انجام نشود نمی‌توان مشکلات را برطرف کرد از این رو باید احصا مشکلات و برآورد ظرفیت‌ها در جهت حل مسائل و مشکلات در حد توان استان داشته باشیم.

رضایی گفت: هرساله برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی‌هایی صورت می‌گیرد که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا نتوانستیم مانند شرایط عادی برای اوقات فراغت جوانان تمهیداتی در نظر بگیریم.

به گفته وی ضروری است با توجه به ویروس کرونا تمهیدات ویژه‌ای برای اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شود.

استاندار اصفهان از مردم و جوانان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مانع شیوع گسترده  این ویروس در در جامعه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار