نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مقاومت مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نابودی اسرائیل را رقم می‌زند.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ 06 May 2021

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز گفت: مسئله قدس یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) بود که در همان اوایل انقلاب، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند.

 

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با اشاره به عظمت و تأثیرگذاری این روز افزود: مردم کشورمان هر سال بهتر از سال قبل این روز را گرامی می داشتند و با راهپیمایی در این روز، انزجار خود از صهیونیست‌های غاصب را اعلام می کردند که البته امسال نیز متأسفانه به دلیل همه گیری کرونا راهپیمایی برگزار نمی‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: صهیونیست‌ها همیشه خیال تصرف کشورهای اسلامی را داشته و شعار «از نیل تا فرات» را سر می‌دادند؛ اما پس از گذشت 42 سال از نام‌گذاری و گرامیداشت روز قدس، هیچ یک از آرزوهای صهیونیست‌ها محقق نشده است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد درباره ریشه‌ قرآنی مبارزه و ایستادگی در مقابل صهیونیست‌ها گفت: آیات متعددی داریم که در آن گفته شده مسلمانان هوشیار باشند و با کفار و کسانی که با مسلمانان سر جنگ دارند دوستی نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: گروهی از مسلمانان با وجود اطلاع از کفر گروه مقابل و اینکه نباید با آنان ارتباط بگیرند؛ می‌ترسند که اگر با آنان نباشند مقامشان را از دست بدهند. برای مثال ترامپ به سعودی‌ها گفت اگر یک هفته شما را رها کنیم نمی‌توانید روی پای خود بایستید، من می‌گویم اگر آمریکایی‌ها بخواهند در یک شب، مقام برخی از این سران عرب را می‌گیرند آن ها هیچ کاری نمی توانند بکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار