در گمرکات استان اصفهان
ارزش اظهارنامه‌های صادراتی گمرکات استان اصفهان بیش از سه برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ 07 May 2021

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: در فروردین، هزار و ۸۳۶ فقره اظهارنامه به وزن ۱۷۳ هزار و ۸۴۰ تن کالا به ارزش ۱۲۲ میلیون و ۴۴۳ هزار دلار در پنج گمرک استان اصفهان صادر شده است.
رسول کوهستانی پزوه افزود: اظهار نامه‌های صادراتی صادره در ماه گذشته در مقایسه با فرودین پارسال در مقایسه با سال قبل از نظر تعداد و وزن حدود دوبرابر واز لحاظ ارزش افزون بر سه و نیم برابر رشد داشته است.
وی ترتیب اظهارنامه‌های صادراتی گمرک اصفهان را از نظر بیشترین ارزش به ترتیب گمرک اصفهان، کاشان، فولاد مبارکه، ذوب آهن و فرودگاه بین المللی شهید بهشتی بیان کرد.
مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به تعطیل نشدن گمرکات استان اصفهان در ایام نوروز با توجه به شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: کارکنان گمرکات استان اصفهان به صورت کشیک در تعطیلات حضور داشتند و هم اکنون هم با اعمال شیف بندی مناسب برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به واحد‌های تولیدی، صادرکنندگان وبازرگانان درگمرکات استان اصفهان حتی در خارج از وقت اداری خدمت رسانی می‌شود.
واردات و صادرات کالا در استان اصفهان از طریق هفت مبادی گمرکی مرکزی اصفهان، کاشان، پست، مسافری و تجاری فرودگاهی، فولادمبارکه و ذوب آهن صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار