دانشگاه صنعتی اصفهان دومین دانشگاه برتر کشور در رتبه بندی موسسه بین المللی راوند روسیه را کسب کرد.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 08 May 2021

با انتشار گزارش رتبه‌بندی دانشگاهی آژانس رتبه‌بندی راوند (RUR)، دانشگاه صنعتی اصفهان جایگاه دوم رتبه بندی دانشگاه‌های برتر کشور پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران را کسب کرد.
براساس گزارش آژانس رتبه‌بندی رتبه‌بندی راوند (RUR) در سال ۲۰۲۱ میلادی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دومین دانشگاه برتر ایران با رتبه جهانی ۲۱۶، در بین ۸۶۷ دانشگاه پیشرو در دنیا و ۱۲ دانشگاه ایرانی در این نظام رتبه بندی قرار دارد.
پس از دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی و شهید بهشتی در رده‌های بعدی رتبه بندی ۲۰۲۱ آژانس رتبه‌بندی راوند (RUR) قرار دارند.
هدف این نظام رتبه‌بندی، سنجش عملکرد مؤسسه‌های برتر جهان بر پایه چهار حوزه کلیدی (آموزش، پژوهش، تنوع جهانی و پایداری مالی) است.
در گزارش سال ۲۰۲۱ میلادی رتبه‌بندی مؤسسه راوند، دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه جهانی ۱۹۵ در حوزه آموزش، ۱۸۲ در بخش پژوهش، ۶۶۵ در حوزه تنوع جهانی و ۱۸۸ در پایداری مالی را کسب کرده است.
مؤسسه رتبه‌بندی دانشگاهی راوند در سال ۲۰۱۳ در مسکو تأسیس و راه اندازی شد که بیش از ۸۰۰ مؤسسه آموزش عالی را بر اساس ۲۰ شاخص، مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و به صورت سالانه به انتشار رتبه دانشگاه‌های برتر دنیا می‌پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار